Followers

Wednesday, August 24, 2011

Baju Kurung Pesak Gantung Afiqah Ampang Selangor.

Thanks A lot Afiqah dari Ampang Selangor kerana menempah baju raya untuk tahun ni dengan saya... Tapi saya berjanji dengan dia dalam sebulan baju siap... tapi sebab kan kesihatan yang tak mengizinkan dan aral pulak yang menghalang makanya saya terlewat menyiapkan tempahan beliau...

Tapi al-hamdulillah akhirnya semalam selamat juga siapnya baju Puan Afiqah ni.... Sepuluh jari saya mohon ampun diatas kelewatannya ya....

Anyway I harap Puan Afiqah akan berpuas hati dengan jahitan saya... walaupun tak sesempurna jahitan di butik ternama.... saya sedaya upaya menjahit sekemas mungkin.....

Baju ni kain cotton... makanya tak banyak karenahnya..... suka sangat jahit baju kain cotton.... mudah dibentuk....


 Kain susun belakang.....






Hujung tangan baju pasang KAF..... cantik sangat baju kain cotton ni.... heheh tahan lasak... nak kena beli kain cotton ni... kasi hantam pakai kerja sampai lunyai..... Sebab I ni jenis lasak sikit....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...