Followers

Thursday, June 9, 2011

Baju Kurung Pesak Gantung Kain susun belakang.

Baju my friend Imah staff pentadbiran dah siap.... Heheheh lama bebenar nyew I pendingkan buat baju dia...
Bukan apa asal nak buat baju dia jew ada saja yang nak tempah urgent.... Tapi nasib baik dia tak kisah... dia kata nak pakai kerja saja.....

So semalam I habiskan jugak jahit baju dia.... dalam pukul 1.30 pagi siap.... Nasib semua anak2 dah tidur.... So menjahit la sengsorang sambil ditemani TV.... LAyan crita Indon..... LAyan je la dah tak dak crita apa nak layan.....

Sepasang RM 30 dua pasang RM 60..... Tapi sebab bahagian tangan dia mintak bubuh elastik thread..... I tambah sikit jadi sepasang RM 32....

So Total dua pasang jadi RM 64....







2 comments:

mamalieyna said...

kemasnya...herm..harga pun murah..kalau area KL ni, mahai weeeh..tp eina pun ambik RM 30/psg...tmbh tgn kedut, tmbh RM5..hee~

all the best~

Cik Mai said...

cantik...nanti cik mai nk try anta la...hehe..untuk wat baju pakai kije...tp nnt la pas raya...hehe..skg nie tgh bz kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...