Followers

Friday, February 11, 2011

HSUE CRAFT 2011 GIVEAWAY

HAhah sementara tunggu rumah habis renovate aku gila GA lapulak....bukan apa saja suka2...

Lagipun syarat tak berat la sangat... Tak pernah aku join ni sekali aku join 3 GA sekali....

Layan je la... untung nasib blakang kira....


Syarat-syarat :

1. Become follower blog http://hsue82.blogspot.com/ .... done.
2. Post tentang "Giveaway" ni dlm blog anda dan link kan post ni " Hsue Craft 2011 Giveaway " ... done
3. Masukkan link http://hsue82.blogspot.com di dalam blog list korang
@ Post pun leh jugak ... done
4. Last sekali...tinggalkan email,nama serta link entry yg anda telah hasilkan kat column " Ape Cerita " kat sblh kanan blog saya ni ataupun email kan terus kepada saya di lamborian_cute82@yahoo.com ... done.

Note : Penyertaan anda semua adalah amat dihargai......pada 21 Februari 2011 nanti saya akan buat cabutan dan umumkan pemenangnya...

-------------------------------------------------------------------
Join jangan tak join.... disini ya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...